Bli medlem

đŸ’» Datadriven marknadsförings pĂ„verkan pĂ„ konsumenten och ShoppingglĂ€djens betydelse för den cirkulĂ€ra modehandeln.

PÄ Högskolan i BorÄs - Textilhögskolan bedrivs bla forskning gÀllande konsumentbeteende i ljuset av den snabba tekniska utvecklingen.  Arbetar man inom B2C sÄ finns hÀr en guldgruva av vÀrdefull information. I detta avsnitt pratar vi med docenten och universitetslektorn Niklas Sörum, ledare för forskargruppen Digital konsumtion om forskningen gÀllande Àmnena Datadriven marknadsföring och shoppingglÀdjens betydelse för den cirkulÀra modehandeln.

Fördjupningsmaterial:
Om datadriven marknadsföring
Om cirkulÀrt mode och shoppingglÀdje
Om forskargruppens arbete

TEX! Sweden - Samarbetsorganisationer

TEX! is a part of Marketplace BorÄs. We facilitate collaboration in the textile & fashion industry.
crossmenuchevron-right